Ballerup Kommune har indgået aftale med Milles Vask om en vaskeordning for borgere uden egen vaskemaskine.
Milles Vask er således en underleverandør til Hjemmeplejen i Ballerup Kommune.
Om virksomheden:
At overlade ens private tøj til vask er en tillidssag!
Milles Vask har stor erfaring med vask for private. Med egne chauffører betjener vi private, erhverv og kommuner øst for Storebælt. Alle vores medarbejdere har ren straffeattest, taler dansk og bærer synligt billede-ID.
Flot vask og endnu flottere rullevask
Overlad trygt tøjet til os. Alt tøj bliver omhyggeligt sorteret efter kulør/grader. Hos os er hvidt tøj stadig hvidt efter vask! Alt linned, dynebetræk, lagner, lommetørklæder, viskestykker, duge mv. bliver rullet, og naturligvis håndfoldet. Alt andet bliver tørretumblet og lagt pænt sammen . Vi får ofte ros for vores fine sammenlægning, da alt bliver lagt sammen i hånden og ikke på maskiner. Ligeledes er kunderne glade for at tøjet dufter frisk og ikke af parfume.
Glemmer De, så husker vi! - unikt koncept - den gule seddel
Ved hvert besøg modtager De en selvklæbende gul seddel, hvor der står dato/tidspunkt for hvornår vi kommer næste gang. Den kan hænges på køleskabet, væggen, spejlet eller hvor De måtte ønske det. På den måde er De aldrig i tvivl om, hvornår vi kommer næste gang. Vi tager selvfølgelig højde for Deres daglige aktiviteter, og tilbyder også vask efter aftale f.eks. i forbindelse med hospitalsindlæggelse, ferie mv.
Vi henter og bringer
Vasketøjet bliver hentet i en vaskesæk, som De får udleveret fra Milles Vask. Efterfølgende bliver tøjet leveret tilbage en uge senere, naturligvis lagt pænt sammen i en ren ny pose. Vi er gerne behjælpelige med at åbne posen.
Oftest stillede spørgsmål
1. Skal jeg sortere tøjet i kulørt og kogevask?
Nej, alt tøjet skal blot samles i vaskesækken, så ordner vi resten. Vi sorterer omhyggeligt, og skelner præcis mellem finvask, kulørt og kogevask mv.
2. Jeg ønsker allergivask, kan jeg få det?
Ja! Vores vaskepulver til allergivask er endnu mildere og naturligvis helt uden parfume.
3. Jeg er ikke hjemme næste gang I kommer, men min nabo vil gerne modtage tøjet?
Såfremt De på forhånd har ringet og givet besked herom, henter/bringer vi gerne tøjet hos naboen, på opgangen eller andet aftalt sted. Blot vi på forhånd har fået besked.
4. Bliver alt mit tøj mærket med stregkode eller andre former for mærning?
Nej! Vi bruger et specielt nummersystem, hvor tøjet ved sorteringen enten kommer i vaskenet eller kurv. Efter vask, tørring samt rulning bliver tøjet så samlet igen. Herefter bliver alt kontrolleret i henhold til nummersystemet, før posen pakkes helt færdigt.
5. Jeg har en dyne, må jeg sende den med?
Som tilkøb har De mulighed for at få vasket bl.a. dyner/puder, sengetæpper, sofapuder, rullemadrasser mv. samt express gardinvask. Privat gardinvask udførers, hvor vi tager gardinerne ned om tirsdagen, vasker dem om onsdagen og hænger dem op om torsdagen. Ring venligst for mere information.
6. Hvor meget må jeg sende med?
Enlige må sende max. 8 kg. og ægtepar må sende max. 12 kg.
Skal vi også vaske for Dem?
Skulle De have nogle spørgsmål, er De naturligvis velkommen til at ringe på: Milles Vask, telefon 38 74 33 00
Hvordan leveres de enkelte ydelser:
Tøjvask:
Kontaktperson: Stina Lyksgaard tlf. 38 74 33 00
Åbningstider: Mandag til fredag mellem kl. 08:00 - 16:00
Aflysning eller flytning: Ved aflysning eller flytning af vasketid, skal Milles Vask kontaktes senest dagen før inden kl. 15:00
Hvor lang tid skal jeg undvære vasketøjet? 1 uge
Hvor meget må jeg sende med? Enlige må sende max. 8 kg. og ægtepar må sende max. 12 kg.